Klantenservice en Reparaties

Klantenservice

Hoe kunnen wij u helpen?
Natuurlijk staan wij voor en na uw aankoop voor u klaar! Mocht u vragen, problemen of klachten hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. U kunt een e-mail sturen (met eventuele foto’s) naar info@jfz.nl of bellen naar 010-4791388.

Telefonisch zijn wij te bereiken van maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 10.00 uur.
Onze showroom en afhaalbalie zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00  en op zaterdag van 09.00 – 16.00 uur.

Reparaties

Producten van Jaloezieënfabriek Zuid
Als extra service vanuit Jaloezieënfabriek Zuid bestaat de mogelijkheid om uw oude producten te laten repareren als deze mankementen vertonen. Wij repareren alleen producten die bij Jaloezieënfabriek Zuid gekocht zijn. Zelfs producten van 25 jaar oud krijgen wij weleens als reparatie aangeboden en kunnen in de meeste gevallen hersteld worden. Wij proberen de onderdelen zo weinig mogelijk te innoveren zodat deze vaak beschikbaar blijven. Helaas komt het weleens voor dat de onderdelen uit de collectie gaan en hierdoor reparatie niet meer mogelijk is. Als uw product niet bij ons vandaan komt dan kunnen wij deze meestal niet repareren. Dit heeft te maken met het feit dat wij niet dezelfde onderdelen gebruiken en dat als tijdens het repareren er per ongeluk iets kapot gaat wij dit te allen tijde moeten kunnen vervangen. Natuurlijk mag u dit product wel bij ons aanbieden ter beoordeling, onze medewerkers zullen bekijken of reparatie mogelijk is. Producten die elders zijn gekocht kunnen wij niet inkorten of vermaken.

Reparatietijd
De indicatietijd voor een reparatie bedraagt circa 2 tot 3 weken. Helaas bestaat er geen mogelijkheid om dit te bespoedigen. Het komt weleens voor dat het product veel sneller klaar. Zodra uw product gerepareerd is nemen wij telefonisch contact met u op, als u niets van ons gehoord heeft dan is de reparatie nog niet gereed. Geeft u altijd uw 06-nummer door zodat wij, indien u telefonisch niet te bereiken bent, uw voicemail kunnen inspreken. In sommige gevallen zijn wij ook afhankelijk van merkproducten, denk aan Luxaflex, Sunway, Bece etc. Als u een merkproduct heeft moet deze retour naar deze fabriek, hierdoor kan de reparatietijd oplopen. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Reparatiekosten
Als u het product aan onze afhaalbalie aanbiedt, kunnen onze medewerkers een prijsindicatie maken. Zij zullen dit op de bon zetten. Deze prijzen zijn altijd indicatief, tijdens de reparatie kunnen soms onvoorziene mankementen naar boven komen die extra kosten met zich meebrengen. Is dit niet het geval dan blijft de prijs op de bon gehandhaafd. Natuurlijk zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en bent u altijd vrij om de reparatie geheel te annuleren. U kunt het product dan niet gerepareerd weer ophalen.

Reparatie op locatie
Helaas is reparatie op locatie niet mogelijk. Alle producten worden in onze fabriek gerepareerd. Het defecte product kunt u aanbieden aan onze afhaalbalie.